قصه با غین!

قصه های واقعی، قصه های مجازی، قصه های من

قصه با غین!

قصه های واقعی، قصه های مجازی، قصه های من

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۱/۲۹
    4*4

بهترین لطف

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ق.ظ

شاید یکی از معدود چیزهایی که میدونم و از صحتش مطمئن هستم

اینه که بزرگترین لطف ممکن که من! میتونم به عزیزام بکنم

اینه که نباشم :}

جلو چشمشون

روی اعصابشون

سد راه خواسته ها و آرزوهاشون

شک ندارم برای همه عزیزام بهترین روز عمرشون روزیه

که من دیگه نباشم

چون این موجودی که هستم

نبودنش از بودنش خعیلی بهتره

(ممنونم از اون عزیزی که با حرفهاش، لطف کرد آینه گرفت جلوم تا خود واقعیمو ببینم و بشناسم و بفهمم چقدر وجودم برا بشریت مضره) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی