قصه با غین!

قصه های واقعی، قصه های مجازی، قصه های من

قصه با غین!

قصه های واقعی، قصه های مجازی، قصه های من

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۱/۲۹
    4*4

نیسان کثیف

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۰۶ ق.ظ

در مورد خواص آب بارون اردیبهشت خیلی چیزا شنیده بودم

بهش میگن آب نیسان و کلی در موردش حرف و حدیث هست

بگذرم از اینکه معتقدم تو تهران با این هوای کثیف و 

کم بارشی

بارونی ک بعد یکی دو ماه میاد، نمیتونه اون خواصی که برا آب نیسان گفتن داشته باشه

مقدمه چیدم برسم به اینجا ک

مامانم

یه سطل آب آورد داد بهم در حالی ک تو حمام بودم

گفت

آب نیسانه، توش فلان سوره و فلان دعا رو خوندم

حمومت ک تموم شد بریز سرت ...:..:...

یه کم به آب توی سطل نگاه کردم

اصلاً شبیه آبی که خاصیت شفابخش داشته باشه نبود

اشکم ک بی اختیار میومد چکید توش

واسه دل مامانم

واسه تلاش مذبوحانه‌ش برای من

از اون حالها بود که هیشکی نمیفهمدش حتی خودت

میخواستم بریزمش دور

یادم افتاد مامانم نشسته قرآن خونده فوت کرده به اون آب

ریختمش روی سرم

سرد بود و کثیف

نیسان کثیفنیسان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی